ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

JOC DE LLETRES ST. JORDI 2015

Quant fa que no juguem als Jocs de Lletres? Diria que ja comença a ser hora que hi tornem.
Seguirem amb MICRORELATS, que m'agraden molt.


BASES:
  • Han de tenir un màxim de 50 paraules (el, la, i, en... també compten... l', m'...compta junt amb la paraula que vagi). 
  • Aquest any la temàtica serà lliure.
  • El microrelat haurà d'incloure obligatòriament, com a mínim tres d'aquestes paraules, o derivats: Austràlia, Ous, Castell, Dilluns, Llibre, Pirata, Rosa.
  • Cada participant podrà enviar un màxim de dos contes.
Podeu llegir els relats d'anys anteriors, però no podeu copiar! Els que m'aneu enviant també els podreu anar mirant a la pàgina dels JOCS DE LLETRES.
Podeu fer comentaris però no poseu el conte com a comentari, l'heu d'enviar a:
tumateix.llibres@gmail.com
Teniu fins al 20 d'Abril. Després faré el repartiment de números per al sorteig (dos contes, dos noms pel repartiment de números...).
EL PREMI.
Els Anys Perduts de Mary Higgins Clark. (labutxaca)
Campana Negra de Samuel T. Martín. (Edic.Atlantis)
Cliqueu al títol i xafardegeu les sinopsis, a veure que us semblen.

Començo jo...
Els pirates arribaven a Austràlia. El llibre no els havia enganyat, ja es veia terra. En Dilluns no sabia si hi trobarien castells, feia dies que passaven gana, només pensava en els ous que li preparava la Rosa i en quantes dones com ella es podria emportar com a botí.
 

2 comentaris:

Imma Cauhé ha dit...

Fa anys vaig participar i no vareu publicar els meus curts, no sé si la participació està tancada o està oberta a tothom, avui he enviat un altre curt, a veure si pot entrar.
Gracies.

jomateixa ha dit...

Hi devia haver algun error, ho sento moltíssim. Ja he publicat el que has enviat.
Si em deixo algun microrelat per publicar, queixeu-vos!!