ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

GUANYADORS ST. JORDI 2014

He de confessar que m'esperava una allau de vots de familiars i amics -com algun havia insinuat que passaria- i resulta que no. Ooooohh.
La guanyadora sens dubte ha estat la Rosa, no la de St. Jordi, sinó la Rosa E, amb Alliberament  un microrrelat contundent, com heu dit als comentaris. Ella m'ha escrit un mail molt efusiu dient que estava molt contenta i que com el cap de setmana següent (pont) va a París serà fantàstic endur-se una de les lectures del premi per entretenir-se pel camí. (enveja punyetera, sana, però també punyetera) Felicitats a la guanyadora!
En segon lloc... Bé a última hora es veu que us agrada complicar-me les coses i resulta que hi ha hagut un empat. L'Assumpta amb Horus matant el cocodril i en XeXu amb Aclariment. Be doncs, abans que hi hagi conseqüències violentes o de qualsevol altre tipus (és broma, ja se que no ho faríeu mai això...ejem), he parlat amb els generosos donants dels llibres i... els dos rebreu el premi!!! Aquest any llancem la casa per la finestra!!!!
(ara potser no podré fer cap més joc fins d'aquí a uns mesos, però... la Diada és la Diada, que caram!)

5 comentaris:

microfragments ha dit...

Enhorabona a la guanyadora!

A nosaltres ens havia agradat molt eixe microrelat i així ho vam dir a l'apartat dels comentaris.


Vicent

Sílvia ha dit...

A mi també és el que més em va agradar i ho vaig dir. Enhorabona a la Rosa!

Assumpta ha dit...

Ostres, tu!! Quina il·lusió!! (Ara li he de donar les gràcies a la Rosa Díez per la inspiració??)

Moltíssimes felicitats a la Rosa E. i en XeXu pels seus magnífics relats i a TU, Jomateixa, per organitzar tots aquests jocs que, per la participació, ja es veu que són un èxit!!

I gràcies també als donants de llibres, moltes gràcies :-)) (ep, que en XeXu trenca cames, eh?... De fet, al meu blog, quan vaig posar els relats, ja em va amenaçar, allí mateix està escrit!!) ;-))

Bruixeta ha dit...

Enhorabona a la guanyadora!

artur ha dit...

Felicitats a les guanyadores !!!