ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

PREMIS NADAL 2011

El primer que cal fer és desitjar-vos un any ple de felicitat, bones companyies, molt amor i també, es clar, molt bones lectures!!
I ara començarem l'any amb uns regalets...  primer em dedicaré als premis dels participants en els MICROCONTES.
El guanyador ha estat......trrrrrr.....
La Sara F.!! que ja em pot fer saber l'adreça postal per que li enviï el premi: aquest lot de llibres. Moltes felicitats!
En segon lloc hauria de sortejar el llibre que tenia previst per l'últim QUIN LLIBRE ÉS? del any i possiblement l'últim... ÚLTIM. Però es veu que no era tant fàcil com em pensava i només ha tingut dos encertants. En McAbeu i en XeXu, que resulta que son uns dels més fidels participants en els meus jocs i que ja van compartir premi en una altra ocasió. Així que he decidit que tos dos es mereixen compartir-lo de nou. Aquest cop no tenia dos llibres iguals així doncs, en Mc, que va ser el primer, rebrà "Viure sense el meu fill" i a en XeXu ja li trobaré algun altre llibre...
Felicitats als tres!! i moltíssimes gràcies a tots per participar en els meus jocs durant l'any 2011. No se quins seran els propers jocs o concursos, però no dubteu que alguna cosa farem...

2 comentaris:

rebaixes ha dit...

Que la pau i l'amor no marxin mai de casa teva. Anton

fanal blau ha dit...

Gràcies pels jocs, pels desitjos, i que la teva entrada a l'any també sigui ben ben bonica!
Una abraçada! :)