ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

JOC DE LLETRES DE NADAL 2011

11/10/11
Quina data més bonica... Doncs, mira per on... aquest bloc fa quatre anys... i com ho podria celebrar millor que jugant amb vosaltres! 
Aquest trimestre continuarem amb el "QUIN LLIBRE ÉS?", però com m'agraden tant els MICROCONTES que envieu als JOCS DE LLETRES, em sabria greu deixar de fer el JOC DE LLETRES DE NADAL... així que farem una mena de combinació per fer compatibles els dos jocs...
Us deixo dues imatges. Sortejaré el llibre "Viure sense el meu fill" entre els que endevineu a quins llibres corresponen...  
També us convido (per al JOC DE LLETRES DE NADAL) a escriure un MICROCONTE on surti una o les dues imatges, per guanyar aquest lot de llibres. També serà per sorteig, així tots hi teniu possibilitats.
Bases del Joc de Nadal:
  1. Ha de tenir un màxim de 50 paraules. (el, la, i, en, i similars, també compten)
  2. Pot ser de qualsevol temàtica, però NO ha de tenir res a veure amb el Nadal.
  3. Ha de parlar d'una o de les dues imatges següents.
  4. Ha de tenir un o més dels noms de les editorials que podeu veure al lateral del bloc. 
  5. En podeu enviar dos com a màxim.
(Em sembla que aquest cop el "QUIN LLIBRE ÉS?" és facilíssim...)
IMATGES:


Recordeu que heu d'enviar-me les respostes al correu, NO les poseu als comentaris.
Ja sé que teniu tres mesos, però no espereu a l'últim moment que després vaig esverada per publicar els vostres MICROCONTES al JOCS DE LLETRES.
Crec que no em deixo res. Per les respostes, al correu:
tumateix.llibres@gmail.com. Per qualsevol consulta, dubte o suggeriment: al correu o als comentaris.