ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

JOC DE NADAL 2010

Si, si, ja se que encara és d'hora, però em vaig trobar a l'estiu que molts em vareu enviar la vostra participació pocs dies abans del límit, i us confesso que gairebé vaig ser jo la que va arribar al límit, per poder passar totes les participacions abans de la data final.
Com vaig fer en jocs anteriors, aquest cop també serà un microconte. No hi puc fer més, m'agraden.
Condicions del concurs:
  1. Ha de tenir un màxim de 50 paraules. (el, la, i, en, i similars, també compten)
  2. Pot ser de qualsevol temàtica, però NO ha de tenir res a veure amb el Nadal.
  3. Ha de contenir almenys una d'aquestes paraules:
  • Dofí: Mamífer aquàtic de l'ordre dels cetacis. Molt simpàtic.
  • Rellotge: Instrument que serveix per a mesurar el pas del temps. S'usen des de l'antiguitat, encara que el grau de precisió de les seues mesures ha augmentat espectacularment en l'últim segle. 
  • Escriptor/a: Persona que escriu llibres i que es dedica a la composició literària. Alguns dels quals són tant amables de regalar-nos llibres signats...
  • Editorial: Empresa que produeix i distribueix llibres. Una indústria cultural que recull l'obra de l'autor, s'encarrega de corregir-la i maquetar-la, dissenya una campanya de promoció i contacta amb llibreries i mitjans per a la seva difusió massiva. (Una manera fantàstica de promocionar aquests llibres és regalar-los a Tumateix Llibres perquè siguin el premi del concurs..
Els premis seran llibres, gentilesa d'algunes editorials i també alguns llibres signats per amics escriptors, com ja deveu haver endevinat. Més endavant, quan ja els tingui en ma, concretaré més.
Envieu el vostre microconte juntament amb el vostre nom i l'adreça postal i si teniu un bloc, també l'adreça del bloc a:
tumateix.llibres(arrova)gmail.com.
Teniu de termini per enviar-ho fins al 15 de Desembre.