ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

PREMI JOC D'ESTIU 2010

Be, ja torno a tenir l'ordinador a punt i un bon començament és anunciar el guanyador del JOC D'ESTIU.
El talent o la llargada no hi tenien res a veure. Com en altres ocasions, ha estat qüestió d'atzar. La ma més petita de casa ens ha tret un nom.
Recordeu que el que preteníem era passar una bona estona, i .... en aquest cas la guanyadora ha estat.....
ZEL del bloc ARA MATEIX...

El premi son aquest llibres, dos dels quals han estat amablement dedicats per Josep Gironés i Francesc Arnau. Els dos han tret llibre nou i dels dos en parlarem més endavant en aquest bloc.
Espero que continueu jugant amb mi, i ZEL ja em pots enviar la teva adreça postal per què et pugui fer arribar el premi.


5 comentaris:

fanal blau ha dit...

Gràcies per proposar-nos el joc d'estiu i felicitats a la zel!
Fins la propera i una abraçada!

zel ha dit...

Ostres, saps una cosa? Em sembla que és el primer que guanyo a la meva vida, així d'allò que et toqui la sort...a l'escola no em va tocar mai ni un cromo!!!! vaig a enviar-te l'adrça, em fa molta il·lusió!!!!

Moltes "de gràcies", que diuen a Viladamat!

Vicicle ha dit...

Enhorabona Zel! Un bon estímul per a endolcir el final de les vacances. Gràcies a Jomateix pel joc de les auques.

Arlequí ha dit...

Moltes felicitats Zel!

zel ha dit...

Saps una cosa? Al meu poble no hi ha carter i fins avui, que s'ha reincorporat la de baixa, no he rebut els llibres! Moltes però que moltes gràcies!